Regulamin korzystania z usług gabinetu

Odnowa tlenowa ul. A.Dauna 97 lok 12 Kraków

 

Szanowni Klienci!

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług. Regulamin ten określa zasady korzystania z oferty gabinetu hiperbarycznej terapii tlenowej Odnowa Tlenowa.

Regulamin świadczenia usług w gabinecie terapii tlenowej Odnowa Tlenowa.

§1
Zapisy ogólne

1. Wszelkie usługi świadczone przez gabinet terapii tlenowej Odnowa Tlenowa są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu
2. Skorzystanie z usługi wykonanej w Odnowa Tlenowa oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania
3. Niezastosowanie się klientki czy klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności gabinetu terapii tlenowej Odnowa Tlenowa za przeprowadzony zabieg
4. Osoby niepełnoletnie w wieku 1 – 18 lat mogą korzystać z oferty gabinetu wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.
5. Gabinet terapii tlenowej nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie
6. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu.
7. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru

§2
Cele i zadania

1. Celem działania Gabinetu jest świadczenie usług z zakresu hiperbarycznej terapii tlenowej w komorze niskiego ciśnienia 1,3 ATA
2. Do zadań Gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług terapii tlenowej w komorze hiperbarycznej, przestrzeganie etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę zdrowia, przestrzeganie praw klienta oraz świadczenie usług z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa klienta.

§3
Czas i miejsce świadczenia usług

1. Odnowa Tlenowa – gabinet hiperbarycznej terapii tlenowej jest otwarty od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych.
2. Miejscem świadczenia usług terapii tlenowej jest siedziba Gabinetu.
3. Zarówno pomieszczenie Gabinetu, jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania, jakim powinny odpowiadać podmioty wykonujące działalność usługową.

§4
Zasady rezerwacji i odwoływania terapii

1. Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 508 861 781 lub 730-200-208 oraz na miejscu, w siedzibie Gabinetu.
2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu.
3. Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności wolnych miejsc i telefonicznym uprzedzeniu o zmianie co najmniej 1 dzień wcześniej.
4. Odwołania wizyty można dokonać telefonicznie nie później niż 12 godzin przed umówionym terminem.
5. Odwołanie wizyty później niż 12 godzin przed zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłatyw wysokości 50% ceny zabiegu. Należność zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty.
6. W przypadku dwukrotnego niestawienia się w ustalonym terminie, podczas rezerwacji kolejnego zabiegu Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% jego ceny, który to przepada z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.

§5
Zasady wykonywania zabiegów hiperbarycznej terapii tlenowej

1. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi terapii tlenowej klient wypełnia ankietę kwalifikacji do sesji tlenowej zawierającą informację o przeciwwskazaniach do terapii w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
2. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu hiperbarycznej terapii tlenowej (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o:
chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd).
3. Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Gabinetu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Gabinetu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
4. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania
5. Przed wejściem do komory należy przebrać się w ubiory wykonane ze 100% bawełny.
6. Biżuteria, obuwie i wszelkie ostre narzędzia, które mogą uszkodzić komorę należy pozostawić na zewnątrz.
7. Obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia do komory substancji łatwopalnych: zapalniczek, zapałek, papierosów; urządzeń zasilanych bateriami np.: telefonów komórkowych oraz prasy codziennej (wyjątek stanowią kolorowe magazyny)
8. W Gabinecie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Urządzenia dezynfekowane są naturalnymi środkami do dezynfekcji o szerokim spektrum działania. Do dezynfekcji dłoni stosowane są preparaty do dezynfekcji skóry.
9. Czas pojedynczej sesji tlenowej jest nie dłuższy niż 90 min przy jednorazowej wizycie.

§6
Kartoteki klienta

Każdy Klient w trakcie pierwszego pobytu na usłudze terapii tlenowej w gabinecie Odnowa Tlenowa jest proszony o wypełnienie karty danych Klienta, celem założenia kartoteki. Podawane dane to: imię i nazwisko, data urodzenia, telefon komórkowy, adres e-mail. Dane są przechowywane w systemie recepcyjnym gabinetu i nikomu nieudostępniane. Wszelkie zapisy o stanie zdrowia oraz wykonywanych zabiegach są tajne i dostępne tylko dla pracowników gabinetu.

§7
Prawa i obowiązki Pacjenta

1. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Klient ma prawo do:
a. poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Gabinetu,
b. uzyskania rzetelnej informacji o proponowanej usłudze hiperbarycznej terapii tlenowej, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
c. pełnej dyskrecji jego osoby,
d. pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
e. wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
2. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Klient ma obowiązek:
a. poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
b. poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonej sesji tlenowej, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg dalszej terapii,
c. przestrzegania zasad higieny osobistej

§ 8
Reklamacje

1. Gabinet terapii tlenowej Odnowa tlenowa gwarantuje wykonanie usług z oferty w najwyższym standardzie wg wiedzy i umiejętności swoich pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie
2. Od wadliwie wykonanej usługi klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona i zostaną zaproponowane rozwiązania które, jeśli wina za wadę leży po stronie gabinetu usatysfakcjonują Klienta.
Sytuacje, kiedy gabinet nie ponosi odpowiedzialności: 1. brak oczekiwanych efektów 2. uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez Klienta, 3. niestosowanie się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel, na skutek czego doszło do niepożądanych komplikacji
3. Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy kontakt@odnowatlenowa.pl

§9
Vouchery upominkowe

1. W Gabinecie dostępne są vouchery upominkowe, które można nabyć w siedzibie firmy na dowolną kwotę.
2. Voucher można wykorzystać na zabiegi z oferty Gabinetu.
3. Voucher realizowany jest w godzinach pracy Gabinetu.
4. Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z voucheru odbywa się na zasadach ogólnych, określonychw §4 Regulaminu.
5. Voucher ważny jest 3 miesiące od daty zakupu.
6. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.
7. Voucher nie łączy się z innymi promocjami/ bonami.

§10
Przepisy porządkowe

1. Na terenie Gabinetu istnieje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania środków odurzających.
2. Klienci przebywający na terenie Gabinetu zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jego własnością oraz należącego do innych Klientów, jak również do zachowania czystości.
3. Za zniszczenie mienia, o którym mowa w ust. 2, Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.

§11
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe klienta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. Obowiązek informacyjny – RODO przekazywany jest Pacjentowi podczas pierwszej wizyty jako odrębny dokument.

§ 12

Postanowienia końcowe

1. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i przestrzegania jego zasad.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
3. Gabinet Hiperbaryczny – gabinet terapii tlenowej zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. O każdorazowej zmianie Regulaminu Gabinet Hiperbaryczny powiadomi Użytkowników poprzez umieszczenie odpowiedniej informacji na stronach Serwisu.
4. Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości korzystania z usług Gabinetu.
5. Wszelkie skargi/ wnioski Klient może składać na piśmie na adres korespondencyjny:
6. Odnowa tlenowa – gabinet terapii tlenowej ul. A. Dauna 97 lok 12, 30-629 Kraków, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na kontakt@odnowatlenowa.pl
7. Wszystkie skargi/ wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia ich wpływu.